ست زانوبند و آرنج بند پروبایکر مدل Raptor

800,000تومان

تنها عدد در انبار باقی مانده

یکی از تجهیزات و لوازم بسیار مهم در مقوله ایمنی موتورسواری، زانوبند و آرنج بند است که نقش حیاتی در ایمنی و سلامتی موتورسوار ایفا می‌کنند. زانوبند، ساق‌بند و یا محافظ زانو در اصل از وارد آمدن آسیب به زانوها و ساق پا بسیار جلوگیری می‌کند. زانوبند در زمانهای زمین خوردن بسیار نجات‌دهنده بوده و از شکستگی‌ پا تا حد بسیار زیادی جلوگیری می‌کند. همچنین آرنج بند یا ساعدبند نیز برای حفاظت از ساق دست و آرنج و جلوگیری از ضربه و شکستگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این تجهیزات بصورت ست زانوبند و آرنج بند و یا بصورت تکی تولید و عرضه می‌شود و براساس طراحی، موارد مورد استفاده و کیفیت ساخت، قیمت متفاوتی دارند.

ست زانوبند و آرنج بند پروبایکر مدل Raptor محصولی با قیمت مناسب بوده که می‌تواند انتخابی خوب برای همه موتورسواران کراسی تازه‌کار باشد.

جنس محصول

روکش ست زانوبند و آرنج بند پوبایکر Raptor از جنس وکیوم و پوسته‌های آن از پلاستیک با ضربه‌گیری بالا ساخته شده است که مقاومت آن را در برابر خراش و ضربه افزایش می‌دهد.

لولای چرخشی دوگانه

ویژگی بارز این ستِ محافظ، لولای چرخشی دوگانه آن است که حرکت طبیعی زانو را با دقت بیشتری دنبال می‌کند و با پوشش خاص خود، راحتی بیشتری را برای موتورسوار فراهم می‌کند.

طراحی

در قسمت زانوبند این ستِ محافظ، بصورت مستقل برای پای چپ و راست طراحی نامتقارن بکار گرفته شده که این امر راحتی مناسبی را در حین استفاده برای موتورسوار به ارمغان می‌آورد. همچنین قطعه ساق پا که به طور خاص طراحی شده است از سر خوردن محافظ به پایین پا جلوگیری می‌کند.

تهویه هوا

تعبیه شدن دریچه‌های متعدد بر روی پوسته‌های پلاستیکی و فوم این ست و همچنین مواد توری فتیله‌ای نرم بکار رفته در آن تهویه هوای حداکثری را ایجاد می‌کند که این امکان باعث می‌شود از تعریق و چسبندگی زانوبند و آرنج بند به بدن جلوگیری شود.

رنگ

مشکی

برند

Probiker

1 دیدگاه برای ست زانوبند و آرنج بند پروبایکر مدل Raptor

  1. حسن رحمانی

    جنس باکیفیت و پشتیبانی عالی

    • پشتیبانی

      رضایت شما برای ما مایه خرسندی و افتخار است.

دیدگاه خود را بنویسید

54321

ویژگی‌های محصول
  • روکش از جنس وکیوم
  • پوسته‌ها از جنس پلاستیک با ضربه‌گیری بالا
  • دارای لولای چرحشی دوگانه و متناسب با حرکت طبیعی زانو
  • طراحی نامقتارن و بسیار راحت
  • دریچه‌های متعدد برای تهویه هوا
  • با قابلیت نصب سریع و آسان
  • رنگ مشکی

تنها عدد در انبار باقی مانده