قوانین و مقررات اِندرو مارکت
کاربر گرامی، لطفاً موارد زیر را به دقت مطالعه و بررسی نمایید تا از خدمات و برنامههای کاربردی اِندرو مارکت به بهترین نحو بهرهمند شوید.
ورود به سایت و استفاده از خدمات
ورود به وبسایت اِندرو مارکت همراه با استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری اِندرو مارکت و دیگر خدمات، نیازمند آگاهی و پذیرش شرایط و قوانین و نحوه استفاده از سرویسها و خدمات اِندرو مارکت است. هر زمان که سفارش ثبت میشود، به معنای پذیرش کلیه شرایط و قوانین این وبسایت است، و این شرایط جایگزین تمام توافقات قبلی خواهند بود.
قوانین عمومی
اصول و رویههای اِندرو مارکت با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرفکننده همخوانی دارد. کاربر نیز ملزم به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورت تغییرات در این قوانین، رویهها و خدمات، تغییرات در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهند شد و کاربر با ادامه استفاده از سایت، تغییرات را پذیرفته و موافقت خود را اعلام مینماید.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به هر شخصی اطلاق میشود که با اطلاعات کاربری خود در فرم ثبتنام، سفارش ثبت کند یا از خدمات اِندرو مارکت بهرهمند شود. به دلیل فعالیت به عنوان یک فروشگاه آنلاین، مشتری یا مصرفکننده هر شخصی است که به منظور تجارت یا شغل حرفهای خرید انجام دهد.
تعریف فروشند
اِندرو مارکت از شرکتهای معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی کالاها خریداری و عرضه میکند یا با فروشندگان داخلی همکاری میکند تا محصولات بهصورت آنلاین به مشتریان عرضه شود.
استرداد وجه
مشتریان میتوانند تا قبل از ارسال کالا درخواست انصراف و استرداد وجه دهند و همچنین پس از دریافت کالا تا ۷ روز با عدم استفاده و باز نکردن پلمپ کالا، درخواست انصراف و استرداد وجه خود را ثبت نمایند. برای این منظور با پشتیبانی یا گفتگو آنلاین سایت تماس بگیرید.
مدت زمان تحویل سفارش
سفارشات شهرستانها به دو روش تیپاکس و پست جمهوری اسلامی ارسال میشود:
- تیپاکس: تحویل ۱ الی ۳ روز کاری
- پست جمهوری اسلامی: تحویل ۱ الی ۶ روز کاری
مرجوعی کالا
اگر هر کالایی، هر ایراد فنی و ظاهری داشته باشد شامل قانون مرجوعی میباشد و مشتری محترم از زمان تحویل کالا تا ۷ روز قادر به مرجوع کردن کالا میباشد.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات اِندرو مارکت استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به اِندرو مارکت ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که اِندرو مارکت به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای اِندرو مارکت از طریق آنها صورت میگیرد.
فرآیند ثبت، پردازش و ارسال سفارش
- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. اِندرو مارکت به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
- کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت اِندرو مارکت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. اِندرو مارکت همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در اِندرو مارکت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای اِندرو مارکت محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- اِندرو مارکت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای اِندرو مارکت محفوظ است.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت اِندرو مارکت، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای اِندرو مارکت محفوظ است. اِندرو مارکت در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت اِندرو مارکت میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، اِندرو مارکت جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
- کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاههای اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند.
- لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفادههای احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارتهای سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
- همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
- امکان پرداخت در محل برای سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
- از آنجا که اِندرو مارکت یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط اِندرو مارکت بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد
- در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
- در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی اِندرو مارکت، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده میشود.
- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفتانگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.
خسارت در حین حمل و نقل
- اِندرو مارکت همواره سعی میکند تا تمامی سفارشات را با بستهبندی ایمن و استاندارد به دست مشتریان در سراسر کشور ارسال کند. تحویل به وسیله شرکتهای حمل و نقل معتبر، با انتخاب کاربر و اطلاعرسانی از طریق پیام کوتاه (با درج در سبد خرید) انجام میشود. در صورتی که هر حادثهای در زمان حمل و تحویل رخ دهد، مسئولیت این حادثه به عهده شرکت حمل و نقل است، و اِندرو مارکت تنها در صورت تأیید شرکت حملکننده سفارش، خسارت را جبران میکند.
- آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در کمتر از ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اِندرو مارکت گزارش شود. کالای آسیبدیده همراه با صورتجلسه رسمی شرکت حملکننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش ارسال شود.
- جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رویه جاری با اِندرو مارکت تماس بگیرید.
نظرات کاربران
- هدف از ایجاد بخش نظرات در اِندرو مارکت، به اشتراک گذاری تجربه خرید و استفاده از محصولات میباشد. این بخش با سایر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است و هر کاربر مجاز به اشتراکگذاری نظرات خود با رعایت قوانین سایت است. نظرات پس از بررسی توسط کارشناسان تایید و پس از تأیید، در سایت قرار میگیرند. اما اگر قوانین سایت رعایت نشوند، نظرات تأیید نخواهند شد و در سایت نمایش داده نمیشوند. اِندرو مارکت در خصوص درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این بخش، هیچ مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات در سایت به معنای تایید فنی اِندرو مارکت نیست و از کاربران خواهش میشود نظرات را بر اساس انتخاب و تصمیم شخصی خود بپذیرند.
سیاستهای حفظ حریم شخصی
- اِندرو مارکت با احترام به اطلاعات خصوصی افرادی که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام میگذارد و تعهد دارد این اطلاعات را محافظت کند.
- اِندرو مارکت به تلاش حداکثری متعهد است تا حریم شخصی شما را دفاع کرده و با توسعه تکنولوژی مورد نیاز، استفاده شما از سایت را به صورت مطمئن و امنتر کند. با استفاده از سایت اِندرو مارکت، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
- تمامی محتوای در دسترس از طریق سایت اِندرو مارکت، اعم از متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و سایر محتواهای تولید شده توسط اِندرو مارکت، متعلق به این سایت است و حق استفاده و انتشار همه محتوا در اختیار اِندرو مارکت است. هرگونه استفاده بدون مجوز کتبی، حقوق قانونی را برای اِندرو مارکت فراهم میکند. همچنین، اسکریپتها، نامهای خدمات و نمادهای تجاری ثبت شده نیز متعلق به اِندرو مارکت است و هر استفاده تجاری بدون مجوز پیگرد قانونی دارد.
- کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت اِندرو مارکت برای مقاصد تجاری هستند. استفاده از داده کاوی، روبات و ابزارهای مشابه برای جمعآوری دادهها ممنوع است و همه این حقوق به صراحت برای اِندرو مارکت محفوظ میباشد. کاربران مسئولیت حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود را بر عهده دارند و تمامی فعالیتهای انجام شده تحت حساب کاربری یا رمز ورود به عهده آنهاست.
- اِندرو مارکت محصولات مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال را به فروش نمیرساند و در صورتی که کاربران از سن تعیین شده جوانتر هستند، باید با اطلاع والدین یا نهیهگر قانونی به خرید و پرداخت اقدام کنند.
- تنها مرجع رسمی برای ارتباط با شما، وبسایت رسمی اِندرو مارکت با آدرس www.kx450.ir است. هر گونه تماس با شما به جز ارسال نامه از آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت اِندرو مارکت انجام نمیشود. وبسایت اِندرو مارکت هیچ وبسایت دیگری با آدرسی غیر از www.kx450.ir ندارد و هیچ وبلاگ و یا شناسهای در برنامههای گفتگوی اینترنتی مانند Yahoo Messenger یا MSN Messenger ندارد. کاربران برای برقراری ارتباط، تنها باید از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
محتوا
- اِندرو مارکت به دقت و تلاش نهایی را در ارائه تمامی سرویسهای خود به عهده دارد و برای تولید محتوا از منابع اصیل و مراجع معتبر و همچنین شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند. توضیحات ممکن است خطاهایی داشته باشد و اگر محصول ارائه شده توسط اِندرو مارکت دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت باشد، تنها راه حل استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
- اِندرو مارکت هیچگونه مسئولیتی را در رابطه با حذف صفحات سایت یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سرویسها به شکل فعلی ارائه میشوند و اِندرو مارکت زیر هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را ندارد که ممکن است ناشی از عوامل طبیعی، مشکلات اینترنتی، نیروی انسانی، خرابی تجهیزات کامپیوتری، مشکلات مخابراتی و غیره باشد.
- © تمامی محتواهای سایت اِندرو مارکت شامل حقوق تکثیر میشوند و به این سایت تعلق دارند.
قوه قهریه
- تمامی شرایط و قوانین مندرج در سایت، در شرایط عادی قابل اجرا میباشند و در صورت بروز هرگونه موارد قوه قهریه، اِندرو مارکت هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
- اِندرو مارکت به رعایت حریم شخصی کاربران اهمیت ویژهای میدهد. لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما به اطلاع این سرویس معرفی کنید.