آرنج بند فاکس مدل Titan Race

1,000,000تومان

بروزرسانی قیمت: 1 ماه پیش

یکی از تجهیزات و لوازم بسیار مهم در مقوله ایمنی دوچرخه سواری و موتورسواری، زانوبند و آرنج بند است که نقش حیاتی در ایمنی و سلامتی سوارکار ایفا می‌کنند. زانوبند، ساق‌بند و یا محافظ زانو در اصل از وارد آمدن آسیب به زانوها و ساق پا بسیار جلوگیری می‌کند. زانوبند در زمانهای زمین خوردن بسیار نجات‌دهنده بوده و از شکستگی‌ پا تا حد بسیار زیادی جلوگیری می‌کند. همچنین آرنج بند یا ساعدبند نیز برای حفاظت از ساق دست و آرنج و جلوگیری از ضربه و شکستگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این تجهیزات بصورت ست زانوبند و آرنج بند و یا بصورت تکی تولید و عرضه می‌شود و براساس طراحی، موارد مورد استفاده و کیفیت ساخت، قیمت متفاوتی دارند.

آرنج بند حرفه‌ای Titan Race ساخت شرکت فاکس آمریکا (FOX) محصولی باکیفیت و بادوام، انتخابی مطمئن برای دوچرخه سواران و موتورسواران حرفه‌ای است.

جنس محافظ

شاسی یا بدنه ساعدبند Titan Race از جنس بیوفوم نرم و سوراخ‌دار ساخته شده و روی آن نیز با چاپی از سیلیکون پوشانده شده است. بیوفوم باعث می‌شود تا دوچرخه سوار یا موتورسوار در حین استفاده از محافظ راحتی بسیار عالی را تجربه کند و نیز وجود لایه سیلیکونی محافظ را در جای خود نگه می‌دارد. همچنین این محافظ در قسمت آرنج و ساعد دارای لایه حفاظتی از جنس پلاستیک بادوام و باکیفیت است که ایمنی مطمئنی را به ارمغان می‌آورد.

بند نگهدارنده

محافظ اسپورتی Titan Race از یک بند نگهدارنده الاستیک (Elastic) با قابلیت کشسانی بهره می‌برد که قلاب و حلقه آن قابل تنظیم بوده و براساس سایز دور بازوی سوارکار قابل تنظیم است.

سیستم تهویه

بدلیل استفاده از بیوفوم سوراخ‌دار در جنس بدنه این ساعدبند و نیز وجود دریچه‌های متعدد کوچک و بزرگ بر روی لایه پلاستیکی آن باعث می‌شود عمل تهویه هوای داخل محافظ به خوبی انجام گرفته و آرنج بند در قسمت تماس با بدن چسبندگی ناشی از تعریق نداشته باشد و حس خشکی و راحتی را برای دوچرخه سوار به ارمغان آورد.

*****

آرنج بند یا ساعدبند فاکس مدل Titan Race ایمنی مطمئن و راحتی فوق‌العاده را به شما هدیه می‌دهد …

رنگ

مشکی

سایز

S/M

برند

Fox

1 دیدگاه برای آرنج بند فاکس مدل Titan Race

  1. عبادزاده

    آقای احمدزاده یکی از بهترنیهای حوزه موتور کراس

    • پشتیبانی

      این نظر لطف شماست جناب عبادزاده 🙏😍

دیدگاه خود را بنویسید

54321

ویژگی‌های محصول
  • ساخت برند فاکس (FOX)
  • مناسب برای دوچرخه سواری و موتورسواری حرفه‌ای اندرو
  • طراحی دولایه از جنس بیوفوم و پلاستیک
  • جنس بدنه از بیوفوم نرم و سوراخ‌دار
  • سیستم بند الاستیک با قابلیت تنظیم قلاب و حلقه
  • وجود دریچه‌های متعدد برای تهویه هوا
بروزرسانی قیمت: 1 ماه پیش