کیت محافظ برق و کلاچ Acerbis مدل X-Power Yamaha

2,500,000تومان

بروزرسانی قیمت: 7 ماه پیش

یکی از تجهیزات ضروری و مهم در مقوله استفاده از موتور و مخصوصا موتورسواری کراس و اندرو، کیت‌های محافظتی قسمت‌های مختلف موتور می‌باشد. استفاده از این کیت‌ها ضمن اینکه باعث می‌شود اجزای موتور در برابر سایش و ضربات وارده محافظت شود، لباس و تجهیزات ایمنی موتورسوار، از جمله کفش و پوتین، نیز دچار سایش نشده و از خرابی زودهنگام آن جلوگیری می‌شود.

یکی از مهمترین تجهیزات محافظی، کیت محافظ برق و کلاچ موتور است که عمدتا از جنس پلاستیک ساخته می‌شود. این کیت‌ها با توجه به نوع موتور و طراحی بدنه آن با همدیگر متفاوت هستند.

محصولی که در حال معرفی آن هستیم، کیت محافظ برق و کلاچ X-Power مخصوص موتور یاماها دو زمانه (YZ125) می‌باشد که ساخت برند معتبر اکربیس (Acerbis) است. در ادامه به ویژگی‌ها و مشخصات این محصول باکیفیت می‌پردازیم :

محدوده حفاظتی

کیت محافظ برق و کلاچ Acerbis مدل X-Power Yamaha بطور کلی از سایش روکش‌های میل‌لنگ موتور، پوشش احتراق و کلاچ در برابر پوتین‌ها، ضربه‌ها، خاک، گل و لای و سایر زباله‌ها محافظت می‌کند.

بخش و اجزای کیت

این کیت از دو قسمت یا بخش جدا از هم تشکیل شده است که در طرفین موتور نصب می‌شود. بخش یا قسمت سمت راست از پوشش کلاچ، پمپ آب و پوشش پایینی موتور محافظت می‌کند و بخش یا قسمت سمت چپ که از پوشش احتراق و محرک کلاچ محافظت می‌کند.

دسترسی‌ها

یکی از ویژگی‌‌های مهم این کیت امکان دسترسی به پوشش فیلتر و درپوش روغن موتور است که در قسمت دهانه‌های جلویی قرار دارد. این امر باعث می‌شود تا در هنگام تعویض فیلتر یا روغن، نیازی به خارج کردن کیت از روی موتور نباشد.

طراحی و مقاومت حرارتی

استفاده از مواد با کیفیت و ساخت مناسب این کیت باعث می‌شود تا در برابر حرارت بالای قسمت احتراق موتور مقاوم باشد. همچنین این کیت به گونه‌ای طراحی شده است که امکان تداخل و برخورد با پوتین را به صفر می‌رساند و موتوروسوار با خیالی آسوده به کار خود ادامه می‌دهد.

در نهایت این کیت با قابلیت نصب آسان و راحت و با توجه به کیفیت طراحی و ساخت آن انتخاب مطمئن برای موتورسوارن کراس و اندرو یاماها می‌باشد.

رنگ

آبی, مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیت محافظ برق و کلاچ Acerbis مدل X-Power Yamaha”

54321

ویژگی‌های محصول
  • ساخت برند Acerbis ایتالیا
  • مناسب برای موتور یاماها دوزمانه YZ125 مدل 2005 تا 2022
  • موتورسواری کراس و اندرو
  • از جنس پلاستیک با کیفیت
  • با قابلیت نصب آسان
  • محافظت از پوشش کلاچ و پمپ آب
  • محافظت از پوشش احتراق و محرک کلاچ
  • دسترسی راحت به پوشش فیلتر و درپوش روغن موتور
  • مقاوم در برابر حرارت بالا
بروزرسانی قیمت: 7 ماه پیش