محافظ درب برق و کلاچ Polisport یاماها YZF 250

2,000,000تومان

بروزرسانی قیمت: 7 ماه پیش

یکی از تجهیزات ضروری و مهم در مقوله استفاده از موتور و مخصوصا موتورسواری کراس و اندرو، کیت‌های محافظتی پوشش برق و کلاچ موتور است. استفاده از این کیت‌ها باعث می‌شود پوشش برق و کلاچ موتور در برخورد و تماس با پوتین موتورسوار دچار سایش نشود.

محصولی که در حال معرفی آن هستیم، محافظ درب برق و کلاچ یاماها YZF 250 ساخت برند Polisport کشور پرتغال است. جنس پوسته این محافظ از پلی آمید بوده و اختصاصا برای موتورهای کراسی چهارزمانه یاماها ساخته شده است.

مناسب برای موتور کراسی یاماها YZF 250 مدل ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸

محدوده حفاظتی

کیت محافظ درب برق و کلاچ یاماها Polisport YZF 250 بطور کلی از سایش روکش‌های میل‌لنگ موتور، پوشش احتراق و کلاچ در برابر پوتین‌ها، ضربه‌ها، خاک، گل و لای و سایر زباله‌ها محافظت می‌کند.

بخش و اجزای کیت

این کیت از دو قسمت یا بخش جدا از هم تشکیل شده است که در طرفین موتور نصب می‌شود. بخش یا قسمت سمت راست از پوشش آلومینومی کلاچ موتور محافظت می‌کند و بخش یا قسمت سمت چپ نیز از پوشش جرقه‌زنی و برق محافظت می‌کند.

دسترسی‌ها

در این محافظ پوشش فیلتر روغن موتور و درپوش آن با خالی گذاشتن محل آن در دسترس موتورسوار قرار دارد تا در هنگام تعویض فیلتر روغن، نیازی به خارج کردن کیت از روی موتور نباشد.

طراحی و مقاومت حرارتی

استفاده از مواد با کیفیت و ساخت مناسب این کیت باعث می‌شود تا در برابر حرارت بالای قسمت احتراق موتور مقاوم باشد. همچنین این کیت به گونه‌ای طراحی شده است که امکان تداخل و برخورد با پوتین را به حداقل می‌رساند و موتوروسوار با خیالی آسوده به کار خود ادامه می‌دهد.

در نهایت این کیت با قابلیت نصب آسان و راحت و با توجه به کیفیت طراحی و ساخت آن انتخاب مطمئن برای موتورسوارن کراسی یاماها می‌باشد.

رنگ

آبی, مشکی

برند موتور

یاماها (Yamaha)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محافظ درب برق و کلاچ Polisport یاماها YZF 250”

54321

ویژگی‌های محصول
  • ساخت برند Polisport پرتغال
  • مقاوم در برابر سایش، ضربه و حرارت
  • مناسب برای موتور چهارزمانه یاماها YZF 250 مدل 2014 تا 2018
  • پوسته سخت از جنس پلی آمید
  • محافظت از پوشش کلاچ و پوشش برق
  • دسترسی راحت به پوشش فیلتر و درپوش روغن موتور
  • با قابلیت نصب آسان
  • رنگ آبی و مشکی
بروزرسانی قیمت: 7 ماه پیش