آرنج بند فاکس مدل Launch

1,400,000تومان

بروزرسانی قیمت: 2 ماه پیش

یکی از تجهیزات و لوازم بسیار مهم در مقوله ایمنی دوچرخه سواری و موتورسواری، زانوبند و آرنج بند است که نقش حیاتی در ایمنی و سلامتی سوارکار ایفا می‌کنند. زانوبند، ساق‌بند و یا محافظ زانو در اصل از وارد آمدن آسیب به زانوها و ساق پا بسیار جلوگیری می‌کند. زانوبند در زمانهای زمین خوردن بسیار نجات‌دهنده بوده و از شکستگی‌ پا تا حد بسیار زیادی جلوگیری می‌کند. همچنین آرنج بند یا ساعدبند نیز برای حفاظت از ساق دست و آرنج و جلوگیری از ضربه و شکستگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این تجهیزات بصورت ست زانوبند و آرنج بند و یا بصورت تکی تولید و عرضه می‌شود و براساس طراحی، موارد مورد استفاده و کیفیت ساخت، قیمت متفاوتی دارند.

آرنج بند Launch Enduro ساخت شرکت فاکس آمریکا (FOX) محصولی باکیفیت و بادوام، انتخابی مطمئن برای دوچرخه سواران و موتورسواران حرفه‌ای است.

جنس آرنج بند

محافظ Launch Enduro از پارچه نئوپرن (Neoprene) مفصلی سوراخ‌دار در قسمت بیرونی و از مواد کششی در قسمت پشتی ساخته شده است. این ساختار چند پارچه‌ای تناسب کاملی را فراهم می‌کند و موتورسوار را خنک و خشک نگه می‌دارد و از سُر خوردن محافظ ها در وسط سوارکاری جلوگیری می‌کند. این جنس و ترکیب بادوام بدون اینکه راحتی و تحرک راننده را مختل کند، از کبودی‌، خراش‌ و صدمات احتمالی که می‌تواند در مسیر پیش بیاید جلوگیری می‌کند.

– نئوپرن چیست؟

نئوپرن (Neoprene) که در اصل توسط شرکت آمریکایی دوپونت (DuPont) تولید شده، نام تجاری پلی کلروپرن (polychloroprene) است که به عنوان جایگزینی برای لاستیک به کار می رود و معمولا به صورت پارچه در بخش‌های مختلف صنعت نساجی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این پارچه بدلیل داشتن قابلیت کشسانی فوق‌العاده، نفوذناپذیری و عایق در برابر سرما و شکل‌پذیری بافت آن، در ساخت لباس‌های غواصی، دستکش و محافظ های بازو و مفاصل، پوشاک و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طراحی

این آرنج بند علی رغم طراحی جمع و جور (Slim) که سبکی و راحتی را فراهم می‌کند، بسیار مقاوم بوده و لغزنده است تا دوچرخه سوار در حین استفاده راحتی و آزادی عمل داشته باشد.

مقاوم در برابر سایش

در ناحیه آرنج این محافظ بالشتک‌هایی وجود دارد که در برابر سایش بسیار مقاوم بوده و از ضربات، صدمات و خراش‌های احتمالی وارده به آرنج جلوگیری می‌کند.

دامنه حرکتی

پنل کششی ساعد این محافظ بدون اتصال بوده و بسیار سبک است. این ویژگی باعث می‌شود سوارکار در حین استفاده و رانندگی، آزادی عمل و دامنه حرکتی فوق‌العاده‌ای را تجربه کند. همچنانکه استفاده کنندگان، دوچرخه سواران و موتورسواران حرفه‌ای از تناسب عالی، سبکی، راحتی و در عین حال ایمنی فوق‌العاده آن تعریف ویژه‌ای می‌کنند.

*****

چنانچه دوچرخه سوار یا موتورسوار حرفه‌ای هستید و به سلامتی و ایمنی و در عین حال هیجان و لذت آن بها می‌دهید، آرنج بند فاکس مدل Launch می‌تواند انتخابی مطمئن و فوق‌العاده ایمن برای شما باشد.

رنگ

قرمز

سایز

M

برند

Fox

2 دیدگاه برای آرنج بند فاکس مدل Launch

  1. ali moradi

    یکی از بهترینهای بازار

  2. محمد اسماعیلی

    چطور میتونم خرید حضوری داشته باشم؟

    • پشتیبانی

      ما در فروشگاه مونستر هم خرید حضوری داریم و هم آنلاین. چنانچه مشکل مسافت نداشته باشین میتونین به آدرس فروشگاه موجود در پاوروقی سایت مراجعه فرمایین.

دیدگاه خود را بنویسید

54321

ویژگی‌های محصول
  • ساخت برند فاکس (FOX)
  • مناسب برای دوچرخه سواری و موتورسواری اندرو
  • طراحی نرم، سبک، راحت و در عین حال لغزنده
  • جنس بدنه از نئوپرن مفصلی و سوراخ‌دار
  • بالشتک ناحیه آرنج و ساعد مقاوم در برابر سایش
  • نوار سیلیکونی داخل لبه بالایی برای جلوگیری از لغزش و افتادن آرنج بند
  • پنل کششی ساعد سبک و بدون اتصال با دامنه حرکتی عالی
بروزرسانی قیمت: 2 ماه پیش